Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Kajira

Av Zarah Gudmundsson - 3 januari 2012 15:31


Jag är 32 år lever med min Make och barn

Jag är undergiven av naturen och lever i ett BDSM förhållande, har även den senaste månaden fått en "prov" Master som kanske vill behålla mig som kajira och träna mig till att bli kajira.

Att ha en BDSM Master och en Gorean Master är ganska lika men ändå inte, som BDSM slav har jag en hel del rättigheter men som kajira på Gor har jag inga som helst rättigheter.

Jag bara hoppas att jag får fortsätta min kajira träning med den Master som tog mig på prov, jag är så lycklig nu när jag får vara kajira.

Mina första regler var att lära mig sitta i nadu och i tower det har jag övat på massor. sen skulle jag gå och lägga mig klockan 23 och gå upp.....(hjärnsläpp) klockan 8 eller 9. Glasögon skulle på direkt när jag vaknade och vara på tills jag skulle sova, äta frukost lunch och middag(och 2 mellanmål på dagen) och jag skulle börja läsa om böckerna om Gor.

Alla regler har jag följt (med någon miss i början som jag berättade för Master direkt). Idag fick jag nya regler.

Fortsätta läsa om Gor, använda kjol (om jag inte håller på att frysa ihjäl) och öva på bracelet och kolar.

Jag är så tacksam för att Master låter mig utvecklas som kajira :D

Tack Master för att du lär mig att bli en kajira.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards